Subject: Fw: Korrigeeritud projekt kooskõlastamiseks - (TEED-219914) Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 09:24:24 +0300

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>
  _____

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 3, 2025 9:08:43 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Korrigeeritud projekt kooskõlastamiseks - (TEED-219914)
Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan

Tere,

Edastame kooskõlastamiseks Kukulinna-Äksi ÜVK tööprojektid, mis on
täiendatud vajalike profiilide, ristlõigete ja servituutidega.

Dokumentatsioonid saab alla laadida lingist:

https://www.dropbox.com/scl/fo/y759up0t0hvs8mizy535b/AI5PAAN6Pvc5G4_yEHk31
yk?rlkey=o92ayhkliennlfmk2amlfte9h
<https://www.dropbox.com/scl/fo/y759up0t0hvs8mizy535b/AI5PAAN6Pvc5G4_yEHk3
1yk?rlkey=o92ayhkliennlfmk2amlfte9h&st=arf8shmc&dl=0> &st=arf8shmc&dl=0

Lugupidamisega,

 Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]>
Sent: Friday, June 20, 2025 7:44 AM
To: Loit Munter <[email-masked]>
Subject: RE: Korrigeeritud projekt kooskõlastamiseks - (TEED-219914)
Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan

Tere

Janar Taal on taastamise osa heaks kiitnud. Edasiseks menetlemiseks tuleb
pr-i lisada pikiprofiilid, riigiteega ristumise ristmevälja joonised ja
IKÕ plaanid.

Peeter Uibo

5159766

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 11, 2025 10:43 AM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: Korrigeeritud projekt kooskõlastamiseks - (TEED-219914)
Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan

registreerimiseks

From: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 6, 2025 10:30 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Janar Taal
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Korrigeeritud projekt kooskõlastamiseks - (TEED-219914)
Kukulinna-Äksi ÜVK rajatisted riigiteede ääres - trasside plaan

Tere,

Edastame kooskõlastamiseks projektdokumentatsiooni:

"Kukulinna küla ja Äksi aleviku ühisveevärgi jakanalisatsiooni
laiendamine" teekatete osa TL-digidoki, lisatud manusesse.

Palume tagasisidet hiljemalt juuni kuu lõpuks 30.06.

Lugupidamisega,

 Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>